Close

Veel gestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order is gepakt door ons verzendhuis ontvang je namelijk een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de PIER31 webshop geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, binnen twee werkdagen op de post. Als je er voor kiest de bestelling op te halen bij onze fisieke winkel, kan dit meteen de dag na de bestelling. Indien dit gewenst is, neem contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4,95 voor een bestelling. Mocht je vanuit het buitenland een bestelling willen plaatsen, bekijk dan even ons kopje “Verzendkosten”.

Wil jij jouw bestelling ophalen bij het PIER31 verkooppunt, dan betaal je geen verzendkosten. Verzending is momenteel overigens alleen mogelijk naar adressen in Europa.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. Ook is het mogelijk om het door ons te laten inpakken mocht het een cadeau zijn. Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Nee, dit is niet mogelijk.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen.

Is het veilig om te betalen op de PIER31 webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze alleen geannuleerd worden binnen een werkdag. Het geld zal dan terug gestort worden op het gebruikte rekeningnummer.

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retouneren?
14 dagen na ontvangst kan de bestelling worden geretouneerd.

Wat moet ik doen als mijn product schade heeft geleden tijdens transport?
Mocht het pakket niet na wens zijn ivm gebreken, moet dit binnen 24uue worden vermeld.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Nee, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer.

Voor verdere vragen, zie de Algemene Voorwaarden.